2012. szeptember 29., szombat

Lauren Kate: Torment- Kín

"Földi pokol.
A világ ilyen Luce számára barátja, Daniel, a bukott angyal nélkül.
Egy örökkévalóságig tart, hogy egymásra találjanak, ám a fiú bejelenti, most mennie kell. Csak annyi időre, míg kézre keríti a Kitaszítottakat... azokat a halhatatlanokat, akik Luce-t meg akarják ölni. Daniel Luce-t a kaliforniai sziklás tengerpart egyik iskolájában, a Shoreline-ban rejti el, ahová rendkívüli tehetségek csoportja jár: a Nefilim, bukott angyalok és emberek leszármazottai.
A Shoreline-ban Luce megtanulja, mik azok az árnyékok, és hogyan használhatja fel őket arra, hogy előző életeibe belepillantson. Mégis, minél többet tanul Luce, annál inkább gyanítja, hogy Daniel nem avatja be mindenbe. Rejteget valamit..., valami végzeteset.
Lehet, hogy a Daniel által elmesélt múlt voltaképpen nem igaz? Lehet, hogy Luce számára végül is mást szán a sors?"


Jó lesz ezt is újraolvasni, ugyanis tényleg már keverem a szereplőket és a történeteket. :-) Ezt most éppen Becca Fitzpatrick hasonló történetével. :-)
Az első rész nekem nagyon tetszett, pedig általánosságban unalmas és lassúnak ítélték sok könyves blogon. Én viszont pont azt szeretem, amikor nem csak kapkodom a fejem egy történetben, hanem megismerhetem a szereplőket.
Ez a rész most nekem nem hozta azt, amit vártam tőle. :-/ Szóval Luce....nagyon nem ezt vártam tőle, nem ilyennek ismertem meg az első részben.
Daniel többet volt a történetben távol, így aztán maradt a találgatás.

Értékelésem: 4,5/5  Kicsit csalódtam, de a harmadik résztől már elvárom, hogy többet adjon. Pedig 5 részes ez a történet is....jó lenne, ha jövőre már nálunk is megjelenne az összes. Nem bírom ezt a hosszú szünetet a folytatásos könyveknél!

A borító, akárcsak az előző gyönyörű!!! :-) 

Nincsenek megjegyzések: