2012. május 16., szerda

Stieg Larsson: A lány, aki a tűzzel játszik

"Tényfeltáró riport megjelentetésére készül a kérlelhetetlen szókimondásáról ismert folyóirat, a Millennium. Hogyan kerülnek Svédországba a prostitúcióra kényszerített fiatal külföldi lányok? Kik a futtatók? És mindenekelőtt: kik veszik igénybe – köztük befolyásos emberek – a rabszolgasorban tartott nők szolgáltatásait? 
Érthető, ha egyesek mindent megtennének, hogy a nevük kimaradjon a cikkből. A tetovált lány című regényből már megismert Lisbeth Salander is tudomást szerez a Millennium tervéről, mégpedig korábbi barátja és bajtársa, az újságíró Mikael Blomkvist számítógépéről. 
Így keveredik bele ez a furcsa, öntörvényű lány egy az egész országot izgalomban tartó gyilkossági ügybe. Hajtóvadászat indul ellene, de ha valakit, őt nem könnyű elkapni, pedig nem csak a rendőrség keresi…"


Nagyon el vagyok maradva a könyves beszámolókkal....bár leginkább csak magamnak írom ezt a blogot, úgyhogy nem probléma. :-/
Az első kötetet megvettem, de az elolvasása után úgy éreztem, hogy a 2. és 3. már nem létszükséglet, hogy meglegyen.
Szóval ezt is még áprilisban olvastam, így már nem nagyon tudok részletekbe menően nyilatkozni róla. Viszont azt tudom, hogy nagyon tetszett. :-)
Szeretem Lisbeth-et...és Mikael Blomkvist-et is. :-) Erikát valamiért nem annyira, nem tudom megmagyarázni, hogy miért.....így alakult.

Értékelésem:   5/5   Az első könyv elolvasása után,azt mondtam, hogy nem a többször olvasós kategória...még mindig bizonytalan vagyok, de talán.... :-)

2 megjegyzés:

Tünde írta...

Én olvaslak és követem, amiket olvasol. Igaz, hogy nem teljesen egyezik az ízlésünk, de jó olvasni a véleményed egy-egy könyvről. Amúgy van olyan könyv, amiről nem is hallottam, de felkeltetted a figyelmemet :D Jaj, ha lesz időm megint olvasni. Na majd a nyáron :)

dviki írta...

Tünde, örülök és köszönöm!!! :-)