2012. április 20., péntek

Katie Fforde: Hív Amszterdam

"Mit tegyünk, ha a férjünk lecserél egy szexi, fiatal szőkére? Vagy mit tegyünk, ha az álomesküvő előtt eszmélünk rá, hogy a Nagy Ő mégsem az Igazi? 
Jo Edwards sohasem tervezte, hogy hajón fog élni. Még azt sem tudja biztosan, hogy szereti-e a vizet. De amikor a férje kidobja, mégis egy állóhajóra költözik… 
Dora Hamilton sohasem tervezte, hogy meglép a tulajdon esküvőjéről. De amikor eljön a várva várt nap, mégis menekülőre fogja – és egyetlen lehetősége, hogy elfogadja Jo ajánlatát, ő is a hajó fedélzetén keres menedéket… 
A két barátnő elhatározza, hogy örökre lemond a férfiakról, arra viszont nem számítanak, hogy a pasik hamarosan csőstül rajongják körül őket, sőt, miután kihajóznak, életük legnagyobb kalandja veszi kezdetét."


Egyszerolvasós, néhány estés kellemes olvasnivaló...igazából most jöttem rá, hogy nekem nem igazán a világom ez a fajta könyv.
Valahogy ez most nem annyira, a fülszöveg alapján kicsit másra számítottam. Meglepett először is, hogy Jo már "ötvenes", Dora pedig csak a huszas évei elejében jár...
Aztán "a pasik hamarosan csőstül rajongják körül őket"...azért ez sem egészen így van. :-)
Alapjában véve nem rossz, Jo igazi vagány nő (azt különösen szerettem benne, hogy egyáltalán nem rendmániás :-))) ), Dora pedig amolyan jó kislány. :-)


Értékelésem: 3,5/5   Pár estére lekötött, de ennyi. Azért még megpróbálkozom majd Ffordéval. ;-)



2 megjegyzés:

Tünde írta...

Pedig a fülszöveg alapján nem tűnt rossznak. Olyan igazi csajos kikapcsolódós, kicsit romantikusnak tűnt.
Gondolom mélyen nem ment bele abba, hogy mit tegyünk a fent kérdezett esetekben, csak elmenekültek és pasiztak. Nekem ez jött le.

dviki írta...

Igen, igen...nem volt ez rossz könyv. :-)
De nekem, kicsit hirtelen történtek benne olyan dolgok, amiknek szerintem egy kicsit több idő kell.
Szerettem volna kicsit több jellemrajzot, részleteket...