2012. február 25., szombat

Roderick Gordon & Brian Williams: Zuhanás a mélybe

"Amikor az előző kötet, a Földmély titka végén Will, Chester és Elliott egy gigantikus földalatti kráterbe, a Kútba zuhant, még egyikük sem tudhatta, hogy zuhanásuk végén egy ismeretlen, az eddig látottakat is felülmúló világ tárul fel majd előttük. Új barátok, régi ellenségek, elképesztő csodák és rémisztő teremtmények fogadják őket a Föld minden eddiginél mélyebb bugyraiban. Furcsa gombaképződmények, földalatti folyók, rejtélyes építmények és régmúltból származó tárgyak jelzik a csapat útját, amely egyaránt vezethet a Felvilágba, vagy még lejjebb, egy titokzatos nép nyomában; Willnek kalandjai közepette ráadásul múltbéli tetteivel és bizonytalan jövőjével is meg kell birkóznia. Mindeközben a felszínen életre-halálra szóló játszma kezdődik a styxek és az őket megállítani próbáló ellenállók között. Az igazi meglepetések pedig még hátravannak…"


Elérkeztem hát a sorozat harmadik kötetéhez és mikor elkezdtem olvasni, még abban a hitben voltam, hogy most aztán minden titok kiderül. A második könyvnél is írták, hogy trilógia lesz....nos az írók közben meggondolták magukat, így ez mégsem az utolsó.
Kicsit csalódott voltam emiatt, mert szerintem itt már le lehetett volna zárni a történetet. Mert valahol persze izgalmas és érdekes, hogy mindig tudnak mélyebbre menni a föld belsejében...így aztán újabb szereplőkkel, helyszínekkel és szörnyekkel is találkozni, de nekem már kicsit sok volt.
Will már igazán szimpatikus, az apját még mindig nem tudom megérteni, Elliott és Drake továbbra is kedvenc....és Will anyja! Hihetetlen milyen változáson ment keresztül és amennyire utáltam az első könyvben, itt már annyira bírtam! :-D
Két szereplőt igazán sajnálok, még mindig él bennem a remény, hogy hátha.... ;-)


Értékelésem:  3,5/5     Kicsit rosszabbat kap, mint az előzőek, mert szerintem ezzel a könyvvel kellett volna lezárni a sorozatot. Azért, ha már így alakult és én kíváncsi természet vagyok, várom a következőt.
Sajnos, a kiadó idén! már nem tervezi kiadni. :-(  Na ez az, amit nagyon utálok....mikor elkezdek olvasni egy történetet és külföldön már évek óta megjelent, de nekünk várni kell rá, hogy itthon is olvashassul...ha egyáltalán megjelenik.
El is gondolkoztam azon, hogy sorozatokat addig nem olvasok, míg nem jelent meg magyarul az összes része!


(Karen Marie Moning Tündérkrónikájával is így jártam, talán tavasszal ki jön magyarul a negyedik kötet....hihetetlen....és még szerencse, hogy viszonylag későn bukkantam rá, így az első 3 könyvet gyors egymásutánban ki tudtam olvasni.
Tényleg nem értem ezt az újfajta "trendet", hogy hosszú hónapokat  (éveket) kell várni a sorozatok egyes részeinek megjelenése között, nekem nagyon- nagyon nem tetszik!!!)

Nincsenek megjegyzések: