2012. február 25., szombat

Kresley Cole: Szeress, ha mersz

"Esküdt ellenségek, végzetes szerelmek 
Bosszú: Courtland MacCarrick zsoldosserege háborút indít a zsarnoki kegyetlenségű Pascal tábornok ellen. A csatában Courtland majdnem odavész, de sikerül bosszút állnia a tábornokon szépséges kasztíliai jegyesének elrablásával. 
Szenvedély: Lady Annalía Tristán Llorente szálfatermetű, barbár fogvatartóját éppúgy megveti, mint a tábornokot, mégis megmagyarázhatatlan vonzalom ébred benne a zsoldos iránt, és ez csak tovább táplálja dühét. Semmi sem állíthatja meg azonban, hogy visszatérjen Pascalhoz, mert ha nem megy nőül hozzá, azzal fivére halálos ítéletét írja alá." 


:-)))))))))))))))))))   Így állok hozzá újabban az ilyen típusú könyvekhez! :-D
Hihetetlen, hogy még az igencsak pikáns, erotikus részek ellenére is mennyire magával tud ragadni! :-)
Ez a könyv szintén egy trilógia első része, de ez nem az a "hagyományos" folytatásos. Itt a főszereplők a McCarrick fivérek, mindegyiknek egy könyv. ;-)


Courtland....imádom a pasit!!! :-) Annalía méltó "ellenfele", őt is igencsak megkedveltem, a szende szűz. ;-)))  Lehetett volna egy kicsit hosszabb a könyv, de nem azért, mert így nem volt kerek, hanem én már, már fanatikus módon azt szeretem, ha legalább 400-500 oldal egy könyv terjedelme. :-)
Egy kis szerelem, egy kis izgalom, egy kis erotika és én máris boldog vagyok. :-)
A könyvtárban már előjegyzésem van a következő részre (Szeress, ha akarsz; ez lesz Hugh McCarrick története). :-) A harmadik pedig remélhetőleg nemsokára megjelenik....komolyan gondolkozom, hogy majd megveszem őket. :-)


Értékelésem:  5/5    Szeretem, szeretem, szeretem. :-))))  Szeretem, engem nem zavar az és nem von le a könyv élvezeti értékéből, hogy előre tudom, itt bizony boldog vég lesz. :-) Sőt! :-)
Azok a történeteket pont nem szeretem, aminek a végén függőben maradnak dolgok és az én fantáziámra van bízva, hogy milyen véget gondolok neki. Amikor ilyen filmeket nézek, utána napokig azon agyalok, hogy miért nem tudták normálisan befejezni??!!!?? :-D

Nincsenek megjegyzések: