2012. január 7., szombat

Kerstin Gier: Zafírkék

"Friss szerelmesként a múltba utazni - ez talán nem a legjobb ötlet. A tizenhat éve újdonsült időutazó, Gwendolyn legalábbis így gondolja. Neki és Gideonnak ugyanis épp elég a gondjuk anélkül is. Például meg kell menteniük a világot. Vagy meg kell tanulniuk menüettet táncolni. (Egyik sem igazán egyszerű!) Amikor ráadásul Gideon nagyon titokzatosan kezd viselkedni, Gwendolyn számára világossá válik, hogy mihamarabb át kell vennie az irányítást a saját hormonjai felett. Különben semmi nem lesz az időtlen szerelemből!" 


Végre, végre! Most komolyan miért kell ennyit várni mindig a következő részre!!??! :-)
A színvonal megmaradt, sőt! Igazán magával ragadó...az időutazások, a 18. század, a soiree-k ;-) és új kedvenc Xemerius! :-D
Nagyon élveztem olvasni és bár tudatosan csak esténként olvastam, hogy ne fogyjon el hamar, mégis megtörtént. 
Már kezd bonyolódni a történet és néha nem is egészen értem, akárcsak Gwendolyn. :-) Ebben a részben megérkezett Gideon öccse is, kíváncsi vagyok, hogy neki milyen szerepe is lesz...eddig szimpatikus, bár még igen keveset van jelen. :-)


Értékelés: 5/5     Teljesen oda vagyok érte és jöhetne már a Smaragdzöld! Mikor megjelenik, tuti újraolvasom a hármat egymás után. :-)
A borító is még mindig nagyon- nagyon! :-D

Nincsenek megjegyzések: