2012. január 6., péntek

Kerstin Gier: Rubinvörös

" Mitévők legyünk, ha egyszerre a múltban találjuk magunkat, és csak annyit tudunk, hogy az üküküküküknagyapánk lovát Kövér Anninak hívták?
Úgy van: megőrizzük a hidegvérünket. Legalábbis ezt próbálja tenni Gwendolyn, amikor kiderül: nem elég, hogy ő örökölte a családban az időutazásért felelős gént, de ráadásul az a feladat is neki jutott, hogy rendbe szedje a múltat.
És mindennek tetejébe épp ezt az arrogáns Gideont kapja útitársul! Az össze nem illő páros kénytelen- kelletlen beleveti magát a nem éppen hétköznapi kalandokba.
Gwendolyn hamarosan megtapasztalja, hogy az ellentétek alighanem vonzzák egymást, és ez régen sem volt másképp.
És hogy már a múltban sem úgy mennek a dolgok, mint egykoron..."



:-) Újraolvastam! Ezért nem is írok róla bővebben, hiszen már jelen van a blogon. 
Szeretem nagyon a mostanában "divatba jött" több részes történeteket (ált. trilógiákat), csak azt nem szeretem, hogy egy-egy könyv megjelenése között számomra nagyon hosszú idő telik el! :-(
Tegnap beszéltük is skype-on Dórival, hogy a 3-4 hónapos várakozás még beleférne. :-)


A történet újraolvasva is tetszik, egyszerűen szeretem! :-) Aztán mivel a Smaragdzöld előreláthatólag csak valamikor ősz tájékán fog megjelenni.... akkor a hármat el fogom olvasni egymás után. :-)


Értékelés: 5/5     Kellően romantikus, kellően izgalmas, nem túl bonyolított, a szereplők egyéniségek és történelmi korban játszódik (részben), nekem ez szinte minden egy jó könyvhöz! :-))))


Ui.: az értékelésen változtattam, ezentúl 5-ös skálán értékelek a 10-es helyett, szerintem ez is elég. :-) 

1 megjegyzés:

Dora írta...

Hát igen, igen, itt is megerősítem :)
Én is elolvastam újra, majd én is felteszem... ki tudja mikor :)