2011. április 4., hétfő

Christopher Priest: A tökéletes trükk

"Szédítő, viktoriánus hangulatú, díjnyertes regény két bűvészről és halálos ellentétükről, mely családjaik több nemzedékére hatással van. Vitájuk középpontjában egy bámulatos trükk áll, amit mindketten előadnak műsorukban. A varázslat titka egyszerű, ám az ellenfelek számára a valódi rejtély sokkal mélyebben rejtőzik. Mindkettőjüknek sokkal több rejtegetnivalójuk van a trükknél."


Szintén egy blogon olvastam róla és felkeltette az érdeklődésemet. :-) Az elején nem  ragadott magával a történet, aztán ahogy haladtam előre egyre inkább. :-)
Izgalmas volt... Jó volt olvasni mindkét bűvész szemszögéből, hogy ugyanazt a szituációt, hogyan élik meg és mesélik el.
Sajnos az én hibám, hogy nem szeretem, ha nem derülnek ki a titkok...ha nem mesélik el, nem írják le....és itt is maradtak. ;-) Még mindig nem tudom, hogy most akkor ikrek voltak vagy nem? És mi lett a végén a kisfiúval??? :-)


Értékelésem: 10/9    A kezdeti unalom után, érdeklődve olvastam és vártam, hogy mi lesz a vége....nem egészen az, amire vártam, ezért "csak" 9. ;-)

2 megjegyzés:

Dora írta...

Ebből nem csináltak filmet? Nagyon hasonlít a Prestige cimű filmre... Ott ikrek voltak egyébként...

dviki írta...

Dóri, az az! De én még nem láttam...tudod, előbb a könyv! :-) A bemutatójából azért kivettem, hogy nem lesz teljesen ez sem könyvhű. ;-)