2011. április 4., hétfő

Carole Matthews: A Csokoládéimádók Klubja

"Egyes nők vásárlásfüggők, mások elepednek egy finom pezsgőért Van, akinek elég a kedvenc könyve, mások vadul partiznak. Lucy Lombard csak egy valaminek nem tud ellenállni, a csokoládénak – a krémes és édes mennyei örömöknek. Lucy szerint a csoki jó fejfájásra, meggyötört lélekre, összetört szívre, és az élet egyéb apró bosszúságaira. Egy falat töltött vagy fekete csoda, és máris ízesebb a világ. Három hasonlóképpen csokihívő barátnőjével meg is alakítják a Csokoládéimádók Klubját, ahol hetente kibeszélhetik; ha lelépett a pasi, ha nyomul a főnök, ha kiállhatatlan a férj, vagy betoppan a szőke herceg…"


Nem is tudom...tetszett, de nem voltam tőle elragadtatva. Nekem állandóan a Szex és New York jutott eszembe.Éreztem a párhuzamot...és ez kicsit levont az élvezeti értékéből. :-)
Tudom, hogy van folytatása, azt is szeretném elolvasni......hátha. ;-)


Értékelésem:10/8    Mert nem volt ez olyan rossz könyv....és mert a szívem mélyén romantikus vagyok. :-)   

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már nem emlékszem annyira a könyvre, de az érzésre igen, hogy nekem meglepően tetszett. Jobban, mint vártam volna.

dviki írta...

Nekem is tetszett, csak.... :-)