2013. január 3., csütörtök

E.L.James: A szürke ötven árnyalata


"Amikor Anastasia Steele, az irodalom szakos egyetemi hallgató interjút készít Christian Greyjel, az ifjú vállalkozóval, gyönyörű, okos és ijesztő férfival találja szemben magát. 
A nem ebben a világban élő és ártatlan Ana megretten, amikor ráébred, hogy akarja ezt a férfit, és annak rejtélyes tartózkodása ellenére kétségbeesetten próbál közelebb kerülni hozzá. Grey, aki képtelen ellenállni Ana szelíd szépségének, eszének és független szellemének, elismeri, hogy ő is akarja a lányt - de a saját feltételei szerint.
Ana, akit egyszerre ijeszt és izgat Grey szokatlan szexuális ízlése, habozik. Greyt minden sikere - multinacionális vállalkozásai, hatalmas vagyona, szerető családja - ellenére démonok gyötrik. Amikor a pár vakmerő, szenvedélyes viszonyba kezd, Ana fölfedezi Grey titkait és tulajdon, sötét vágyait."

Értékelésem: 5/5!!!  Íme, elérkeztem idáig. Annak idején a Twilight könyvvel voltam így. Megvettem, nézegettem. Már a vásárlása is csak sokadik halogatásra jött össze, mert mi van ha? Megéri? Aztán csak pihent a polcon és én sorra olvastam más könyveket. Közben különböző blogokon mindig felbukkant és én még mindig nem tudtam, hogy bele merjek-e kezdeni, fog ez nekem tetszeni?
Aztán december elején eldöntöttem nem halogatom tovább, már megjelent a következő két része is és gondoltam, azokat már tényleg csak akkor veszem meg, ha ezt elolvastam és tetszett.
Mit mondjak? Már nincs egyedül, hiszen a polcomon ott sorakozik mögötte A sötét ötven árnyalata és A szabadság ötven árnyalata. :-D
Engem meggyőzött! Nekem nem hihetetlen, hogy Ana 21 évesen belement ebbe. Amerikában (sőt, nemcsak ott)? A mai világban? 
Pár évvel ezelőtt vagy akár csak pár hónappal ezelőtt ha azt mondja nekem valaki, hogy ilyen könyvet fogok olvasni, azt mondtam volna, hogy nem ismer engem. Én aztán nem.
De engem igazából az vonz, hogy látni engedte az írónő, hogy Christian Grey nem egy gazdag, felfuvalkodott bunkó, aki bármit megtehet és meg is teszi. Mert szenved, tépelődik és igenis vannak érzései....és azok a dalok, amik megjelennek a történetben...imádom.
Sok-sok apróságnak tűnő dolog van, ami nekem sokat mond.
Az azonban szinte megbocsáthatatlan, hogy a Kings of Leon, Oroszlánkirálynak van fordítva! 
A borító egyszerű és nagyszerű kategória, imádom!!! :-)

Egy kis bónusz! ;-) 


Nincsenek megjegyzések: