2012. január 2., hétfő

Lisa Kleypas: Lady Sophia szeretője

"A nő bosszúra szomjazott... és szerelmet talált.

Lady Sophia bármit megtenne, hogy az ágyába csalogassa a megközelíthetetlen Ross Cannont, London legkívánatosabb férfiját. Szeretné bemocskolni Sir Ross jó hírét, és olyan botrányt akar, amiről egész London beszél. Ezért behízelgi magát a rettegett rendőrbíró életébe, beköltözik a házába, és nap, mint nap őrült vágyakat ébreszt a férfiben.
Az érzéki csábító bosszúra szomjazik, csupán arra nem számít, hogy ő is beleszeret abba, aki egykor tönkretette öccse életét. Egy ismeretlen rosszakaró azonban mindkettőjük boldogságának útjába áll, és a londoni alvilág is mozgolódni kezd a közelgő esküvő hírére..."


:-)))  Könyvtári látogatás zsákmánya! :-D Keresgéltem, most semmi konkrétat, mert amire előjegyeztettem még mindig nem érkezett vissza. Ezt találtam. ;-)
Amikor elkezdtem olvasni nem hittem volna, hogy ez olyan jól fog esni nekem....pláne, mikor a számomra igencsak sikamlós szerelmi jelenetek leírása következett....de ne legyünk álszentek, később már szinte le sem tudtam tenni. :-D
Jó volt visszarepülni az időben, én szerettem volna akkoriban élni, de csak idealizált körülmények között. :-) Igazán sajnálom, hogy a mai világban a férfiak már nem tekintenek minket "igazi" nőnek és nem kapjuk meg azt a figyelmességet, amit Lady Sophia megkapott Sir Ross Cannontól. :-(

Értékelésem:   10/10    A kezdeti döbbenet (te jó ég, ilyet én nem szoktam olvasni!:-) ) után, még, még, még! :-D

Nincsenek megjegyzések: