2012. január 2., hétfő

Kristin Cashore: Graceling - A garabonc

"Katsa, a garabonc Úrnő, egyike azoknak a ritka és fura szerzeteknek, akik különös képességgel születtek. Az ő rendkívüli tehetsége a küzdelemben, a halálosztásban mutatkozott meg; nyolc éves kora óta tudja, hogy akár puszta kézzel is képes embert ölni. A király unokahúgaként kiváltságos életet élhetne, de garabonciája miatt kénytelen a király erőszakos megbízásait teljesíteni. 
Amikor találkozik a szintén garabonciás harcos Pó herceggel, Katsa még nem sejti, hogy élete fordulóponthoz ért. 
Nem számít arra, hogy Pó a barátja lesz. 
Nem számít arra, hogy megtudja az igazságot a saját garabonciájáról – a legkevésbé pedig arra, hogy egy távoli földön lappangó, rettenetes titok közelébe kerül... "



Egyszerűen nem tudok hibázni....már ami a könyvválasztást illeti. :-D Íme egy újabb könyv, amire érdemes volt költeni.
Mások hamar megunták, én pedig mostanában teljesen "rákattantam" az ilyen könyvekre/történetekre.
Ezt még tavaly olvastam, karácsonyra már megkaptam a folytatását is, ami igazából nem is folytatás, hanem előzmény. De várom már a harmadikat, akkor ismét visszatér Pongor és Katsa! :-)


Értékelés:  10/10     Mit mondjak ill. írjak, hogy ne legyen unalmas? :-))) Mármint azért unalmas, mert mindig csak jót írok. :-) Megszerettem a szereplőket, Katsa különösen kedvenc lett, mert nem a "szokásos" női szerep az övé. :-) Pongor pedig szintén nagyon jól eltalált/kitalált karakter.

Nincsenek megjegyzések: