2011. augusztus 12., péntek

Leslie L. Lawrence: A teaültetvény I-II.

"Leslie L. Lawrence-t fontos megbízással Srí Lankára küldi "balesetben elhunyt" hajdani professzornője. Vajon mi köze lehet Miss Cunninghamnek Srí Lanka őslakosaihoz, a veddákhoz; miért őrzi Miss Shauna egy cserépedény mézben testvére levágott fejét; miért vadászik a vedda Handuna egy tésztából készített pávára, és miért követ gyilkosság gyilkosságot Mr. Dzsajaszundra teaültetvényén? Milyen titkot rejteget az őserdő mélye? Megannyi kérdés, amely nem kis fejtörést okoz a tapasztalt kutatónak. Hősünk azonban áll a kihívás elé: kezébe veszi 38-as Smith and Wessonját, és addig nem nyugszik, amíg fényt nem derít a teaültetvény titkára."


Ezt a könyvet már régebben megkaptam és most végre ki is olvastam. A nyaralásunk alatti 2 hétben esténként kellemes kikapcsolódás volt. 
Elmondom ,hogy nekem előítéleteim vannak a magyar írókkal kapcsolatban, ez alól csak Leslie L. Lawrence és Vavyan Fable kivétel már iskolás korom óta. :-)))
A könyvről pár szóban nem nagyon lehet írni, a szokásos könnyed stílus, amit én nagyon szeretek. A főszereplő Leslie L. Lawrence, akivel bármerre jár mindig történik valami...és jó pár hulla is felbukkan a környezetében, na meg a csinos nők. :-)


Értékelésem: 10/10     Mint már mondtam iskolás korom óta töretlen bizalmamat élvezi az író és eddig még nem csalódtam benne. :-) 

Nincsenek megjegyzések: