2011. augusztus 12., péntek

Lauren Kate: Fallen

"Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban. A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézményben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik. Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz, és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá is tegye a lány számára. De Luce nem képes lemondani róla. Úgy vonzza a fiú, mint az éjjeli pillangókat a tűz fénye, és muszáj kiderítenie, amit Daniel olyan elszántan szeretne titokban tartani..." 


Már lassan 1 hónapja kiolvastam....és én nem tudok kiszeretni ezekből a történetekből. :-)
Szerencsére több részes lesz (ezt már írtam/mondtam régebben, hogy nekem a többkötetes könyvek a gyengéim, na nem a végtelen folytatásosak, hanem a 3-4 kötetesek!)...és sajnos még elég sokára fog megjelenni a következő. :'-(
Sok helyen olvastam, hogy lassúnak, vontatottnak találták az elejét. Én ezt nem éreztem, meg aztán amúgy is szeretem a bevezetést a történésekbe, hogy az elején még "ismerkedünk" a szereplőkkel, az érzéseikkel, a múltjukkal...
Daniel ismét egy nekem való főhős! :-))) Imádtam Őt.....és bár nálam még nem csitult a vámpírláz (és nem is fog soha! :-), azért a bukott angyaloknak is van helyük...szorosan mögöttük. :-)


Értékelésem: 10/10     Folytatásra várva/vágyva. :-) Újraolvasni szinte kötelező, biztos helye van a könyvespolcomon.

Nincsenek megjegyzések: