2011. április 23., szombat

Lawrence Block: A betörő, aki úgy festett, mint Mondrian

"Bernie Rhodenbarr tényleg semmi törvénybe ütközőt nem követett el. Mindössze tette a dolgát. Megkereste egy férfi, hogy becsülje fel a könyvtárát. Bernie elment, felbecsülte, hazaballagott. Nyugodt lelkiismerettel. Csakhogy Carolyn, társa a bűnben, a Pudliművek tulajdonosa, letaglózó hírrel várja: macskáját, Myanmart elrabolták. A váltságdíj meg negyedmillió dollár. Egy használt macskáért. Kisvártatva az is kiderül, hogy a könyvgyűjtemény tulajdonosa gyilkosság áldozata lett, a lakás meg tele van Bernie ujjlenyomataival. Közben pedig boldog-boldogtalan rajta keres egy Mondrian-festményt, ami évtizedekkel ezelőtt tűnt el. És még csak nem is ő lopta el."


Nos igen, ismét Lawrence Block....És már olvasom a következőt. :-) Tudom, azt írtam, hogy annyira nem szuper kategória nálam, de azért szeretem. Meg aztán ezek most könyvtári könyvek, amikor megláttam, hogy most ennyi van bennt, nem hagytam ott, mert ki tudja mikor lesz megint ilyen alkalom...így aztán a kölcsönzési határidő kicsit befolyásol abban, hogy mit is olvassak. :-)
Pedig szert tettem nemrégiben 3 új könyvre is (20 %-os kedvezménnyel, nem lehetett ott hagyni őket) és már annyira, de annyira szeretném őket olvasni! :-)
A betörő ebben a könyvben aztán halmozta az élvezeteket. ;-) Néha ez most unalmas volt és néha a fonalat is elvesztettem, főleg a végén. :-D Hirtelen sokan lettek a történetben...sok szereplő és sok Mondrian. ;-)


Értékelésem:   10/7    Ez most valahogy nem annyira..... 

Nincsenek megjegyzések: