2011. április 11., hétfő

Alex Flinn: Beastly

" SZÖRNYETEG VAGYOK
Egy szörnyeteg. Nem farkas vagy medve, gorilla vagy kutya, hanem egy teljesen új faj, ami két lábon jár- egy karmos, agyaras teremtmény, akinek minden testrészét sűrű szőr fedi.
Azt hiszed, ez egy tündérmese? Nincs olyan szerencsém.
New York Cityben vagyunk. És a jelenről beszélek. Nem baleset ért, és nem valami betegség támadott meg. De örökre ilyen torz maradok, hacsak meg nem sikerül törnöm az átkot.
Igen, az átkot, amit az irodalomórámra járó boszorkány bocsátott rám.
Hogy miért változtatott szörnyeteggé, aki nappal elrejtőzik, éjszaka pedig az utcákon settenkedik?
Elárulom.
Elmesélem, milyen voltam Kyle Kingsburyként, olyasvalakiként, aki mindenki lenni szeretne, gazdagon, tökéletes külsővel és tökéletes élettel.
Utána elmesélem, hogy váltam tökéletesen...szörnyeteggé."


Szóval....mit is írjak? :-) Ezt is kicsit fiatalabb koromban olvasva biztos jobban tetszett volna. Így kicsit "kilóg a lóláb". Tudtam, hogy a könyv alapja a Szépség és a Szörnyeteg...de nem gondoltam volna, hogy szinte szóról szóra egyezni fog a történet, csak a mai korba átültetve.
Ismét kicsit fiatalnak érzem ehhez a történethez a főszereplőket (tudom, tudom ,hogy ez egy ifjúsági regény! :-) )...aztán ez az agyaras, karmos, szőrös átváltoztatás is :-S. A mesében még oké, hogy egy lány beleszerethet egy ilyen szörnyetegbe, de számomra a valóságban ennek tényleg 0 az esélye....még akkor is, ha tudom, hogy nem csak a külső számít! ;-)
Megnéztem a film előzetesét....na az már hihetőbb lesz számomra és várom is a DVD megjelenését. :-)

Értékelésem: 10/7     Szintén a romantikus énemnek köszönhetően tetszett, de nem volt az igazi. :-/  Voltak benne nagyon jó részek és kevésbé jók....

Nincsenek megjegyzések: