2011. március 25., péntek

Kerstin Gier: Rubinvörös

" Mitévők legyünk, ha egyszerre a múltban találjuk magunkat, és csak annyit tudunk, hogy az üküküküküknagyapánk lovát Kövér Anninak hívták?
Úgy van: megőrizzük a hidegvérünket. Legalábbis ezt próbálja tenni Gwendolyn, amikor kiderül: nem elég, hogy ő örökölte a családban az időutazásért felelős gént, de ráadásul az a feladat is neki jutott, hogy rendbe szedje a múltat.
És mindennek tetejébe épp ezt az arrogáns Gideont kapja útitársul! Az össze nem illő páros kénytelen- kelletlen beleveti magát a nem éppen hétköznapi kalandokba.
Gwendolyn hamarosan megtapasztalja, hogy az ellentétek alighanem vonzzák egymást, és ez régen sem volt másképp.
És hogy már a múltban sem úgy mennek a dolgok, mint egykoron..."


Először is nem hagyhatom szó nélkül, hogy a borító nálam nagyon- nagyon nagy telitalálat! :-) Imádom. :-) Aztán belelapozok és látom ,hogy a betűk sem feketék, hanem mondhatni rubinvörösek...szerintem ez igazán eredeti ötlet.
A könyvtől eleinte nem tudtam, hogy mit várjak, mert bevallom a német szerzőkért sem vagyok oda. Itt viszont nem csalódtam....csak a könyv végén, mert akkor esett le, hogy ez trilógia lesz és sajnos a többi még csak jóval később lesz számomra olvasható.

Értékelésem: 10/10      A könyv magával ragadott, élveztem minden egyes sorát. Valószínűsítem már most, hogy ősszel a Zafírkék megjelenésekor, ez a könyv nálam újraolvasásra kerül. :-)

2 megjegyzés:

Dora írta...

Ez nekem is nagy kedvenc :))) Alig várom, hogy jöjjön a következő!

dviki írta...

Majd ősszel olvashatjuk! Jajj, de soká lesz még....de akkor jön a Beautiful Darkness is. :-)