2012. szeptember 29., szombat

Karen Marie Moning: Rossz hold kelt fel

" „Ki a fene maga?
Itt, a padlón, az utolsó pillanataimban, MacKayla Lane utolsó nagy mámorában, már látom, hogy erre a kérdésre az a válasz, hogy az vagyok, aki mindig is voltam.
Egy senki.”
Elvesztette a nővérét, távol került a családjától, az otthonától, a régi, gondtalan életétől. Egy új, veszélyes helyen, két világ között üldözi testvére gyilkosát, ám őt még többen akarják kiiktatni.
MacKayla Lane azt hitte, készen áll, hogy szembenézzen a pokollal is, ám rá kell döbbennie, hogy sokkal rosszabb is van, mint a halál.
A Rossz hold kelt fel ott folytatódik, ahol a Hajnalra várva vége szakadt.
Amikor a világok közötti kapu kinyílt, a Dublinra szabaduló szörnyű hercegek Prí-yát csináltak Macből, aki így immár a szabad akaratától is megfosztatott.
Meztelenül fekszik egy templom kőpadlóján, kiszolgáltatva a lelket is porrá zúzó szexuális éhségtől, s immár nem az a kérdés, hogy a sidhe-látó véghez tudja-e vinni tervét – hogy megszerezi a Sinsar Dubh-t és megöli testvére gyilkosát –, hanem, hogy van-e még egyáltalán esély arra, hogy valaha újra önmaga legyen.
Van-e még remény ott, ahol minden elveszettnek látszik? Van-e kiút abból a borzalomból, amitől Mac egész végig tartott, s ami nővére életét is követelte?
Vajon a titokzatos Barrons és a MacKeltarok, vagy V’lane, az érzéki Seelie herceg segíthet-e még ezek után, vagy ők is elbuktak azon az éjszakán, amikor az Árnyak elözönlötték a világunkat?
Arra az éjszakára, melyre rossz hold kelt fel, virradhat-e még reményt és enyhülést hozó hajnal?
Mindig maradj a fényben!"

:-))))) Így vigyorogtam, mikor végre-végre a kezembe foghattam a várva-várt könyvet! A Cor Leonis Kiadó hihetetlen nagy örömet szerzett vele, hogy átvette a Kelly Kiadótól és folytatta a kiadását! :-)
Ez a sorozat megint csak a csillagos kategória nálam. :-)

Barrons az abszolút kedvencem, bár kicsit frusztrál ,hogy még ennek a könyvnek (ami a negyedik) sem tudunk meg róla szinte semmit! :-D De nem olyan zavaró, idegesítő ez, mert a történet így kerek. 
McKayla Lane mostanra már teljesen megváltozott, de még hogy! Emlékszem a 3. könyv végén nagyon nem tetszett, amit az írónő tett vele...most viszont azt kell, hogy mondjam.....nem is tudom mit mondjak!!! :-)
V'lane sajnálatos módon ebben a részben kevesebbet szerepelt, pedig én őt is szeretem, bár róla sem tudtunk meg sokkal többet, mint Barronsról. :-) 
A vége ismét függővég és majd megőrültem, hogy itt és most és így van vége!!! Bár már a polcomon az 5. befejező rész,ami gyönyörű lett....mégis visszafogom magam és addig nem olvasom el, amíg az előző 4 könyvet el nem olvastam egyhuzamban! :-D

Értékelésem: 5/5*  A történet, a szereplők mind-mind hibátlanok! :-) Elfogult vagyok, tudom. :-) Nagyon megmagyarázni sem tudom, hogy miért....de talán ez a legjobb abban, amikor olvasol egy könyvet. Mikor minden a helyén van és elmerülsz a történetben...izgulsz...örülsz, néha bosszankodsz. ;-)




Nincsenek megjegyzések: