2011. június 4., szombat

Cassandra Clare: Csontváros

"Amikor a tizenöt éves Clary Fray elindul a Pandemonium nevű New York-i klubba, aligha számít rá, hogy egy gyilkosság tanúja lesz – amit ráadásul három, különös tetoválásokkal borított és bizarr fegyverekkel hadonászó tinédzser követ el. A holttest aztán eltűnik a semmiben. Nehéz kihívni a rendőrséget, ha a gyilkosok mindenki más számára láthatatlanok, és semmi – még egy vércsepp sem – bizonyítja, hogy egy fiú meghalt. De fiú volt-e az áldozat egyáltalán? Így találkozik Clary először az Árnyvadászokkal, akik azért küzdenek, hogy megszabadítsák a földet a démonoktól. Közülük való az angyali külseje ellenére igazi bunkó módjára viselkedő Jace is. Clary egyetlen nappal később, akarata ellenére már bele is csöppen Jace világába: édesanyja eltűnik, őt magát pedig megtámadja egy démon. De miért érdekelne egy démont két olyan hétköznapi mondi, mint Clary és az édesanyja? És hogyan tett szert Clary egyszer csak a Látásra? Az Árnyvadászok tudni szeretnék..."


Hűha! :-D Ennyit röviden a könyvről. :-D Imádom, az első 30-40 oldalnál még nem voltam biztos benne, hogy tetszeni fog-e, de aztán fokozatosan úgy lettem vele, mint a Twilight Saga-val...egyszerűen nem bírtam letenni. :-) Olvastam késő éjjelig...reggel beleolvastam pár oldal erejéig, mielőtt a lányokat oviba, iskolába vittem volna... 
Szeretem a szereplőket, szinte kivétel nélkül. Jace a kedvencem :-))))...Simont csak annyira és épp azért nem szeretem, amennyire és amiért Jacob-ot a Twilight Saga-ban. ;-)
Rájöttem, hogy én nagyon szeretem a több kötetes könyveket/történeteket, mert így annyira részletes képet kapni mindenről...a Csodálatos Waverley- kert nekem már nagyon rövidnek tűnt, bármennyire is tetszett. :-)


És képzeljétek...ebből is film készül! :-) Már a színészek válogatásánál járnak és Jace állítólag a Twilight Saga-ból ismert Caius (Jamie Campbell Bower) lesz...kicsit nem ilyennek képzeltem el Jacet, de a filmvásznon még meg lehet győzni, hogy jó választás volt. :-)))


Értékelésem: 10/10!!!     Igen, csillagot nem adok neki, de a 3 felkiáltójel az jár...már nagyon közel van a csillagos 10-hez. :-) Újra és újra el fogom ezt is olvasni!!! Imádom olvasni, imádok belefeledkezni, belemerülni, beleélni magam a történetbe, imádom, mert elvarázsol...:-))))
Ui.:  Dóri!!!!! Mindenképpen olvasnod kell!!! :-)

1 megjegyzés:

Dora írta...

Tervben van, csak nem jutottam még oda :))))