2011. március 25., péntek

J.K.Rowling: Harry Potter és a Halál Ereklyéi

"Harry, mint mindig, most is a Privet Drive-on, az őt csecsemőkorában befogadó Dursley-család otthonában tölti az iskolai szünetet.
Ám hetedik tanévét nem kezdheti el a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában.
A Főnix Rendje azon fáradozik, hogy biztos helyre szöktesse, ahol Voldemort és csatlósai nem találnak rá. De teljesítheti-e folytonos bujkálás és életveszély közepette a küldetést, melyet Dumbledore professzortól kapott?"


Az utolsó....melyen sokat sírtam (hiába én már csak ilyen vagyok, elsirattam Siriust is a harmadik kötetben, aztán a Félvér Hercegben Dumbledore-t is)....kicsit sokkolt ebben az utolsó részben, hogy ennyi jó, számomra kedves karakter halt meg.

Értékelésem: 10/9     ....azért mert bár változatlanul nagyon tetszett ez a rész is, hiányzott egy fejezet, amiben az elmúlt 19 évet elolvashattam volna. :-)

Nincsenek megjegyzések: