2011. március 28., hétfő

Garcia & Stohl: Beautiful Creatures

"Gatlin megyében ritkán érték meglepetések az embert. Legalábbis azt hittem. Kiderült azonban, hogy nagyobbat nem is tévedhettem volna.
Volt egy átok. Volt egy lány. És a végén ott volt egy sírgödör.
Lena Duchannes-hoz fogható lányt még nem láttak Gatlin városában. A középiskola új diákja mindent megtesz azért, hogy különleges képességeit és a családját sújtó évszázados átkot eltitkolja a városka vaskalapos polgárai és a diáktársai előtt. Azonban az elfeledett Dél vadon burjánzó kertjeiben, borongós mocsaraiban és romos temetőiben nincs az a titok, ami örökre titok maradhatna.
Ethan Wate számolja a napokat az érettségiig. Azon a napon nem csak a középiskolának, de Gatlinnek is búcsút akar mondani. Hónapok óta egy gyönyörű lány kísért az álmaiban. Amikoe Lena beköltözik a város legrégebbi, egyben leghírhedtebb ültetvényére, Ethan megmagyarázhatatlan vonzódást érez iránta. Elszántan kutatni kezdi a kettejük közötti titokzatos kapcsolat eredetét.
Azt hiszed ritkán érnek meglepetések?
Egy titok mindent megváltoztathat."


Ez már a nekem való hosszúságú könyv! :-D 548 oldal...
Tudom, hogy lesz folytatása és várom is. A főszereplő fiú és lány tinédzserek....szerelmesek lesznek egymásba....én pedig a könyv olvasása közben óhatatlanul a Twiligh Saga-hoz hasonlítottam. Bár a könyv tetszett és mint írtam a következő részét is szeretném elolvasni, mégsem az a letehetetlen kategória volt nálam.
Nem tudom miért, de itt nem nagyon volt hihető számomra a két fiatal nagy szerelme... hiába, mondtam én már annak idején ,hogy nálam sokáig a Twilight Saga lesz "A" könyv és ez így is maradt a mai napig. :-)

Értékelésem: 10/9   Miért? A saját hibámból, amiért annyira elfogult vagyok Edward és Bella iránt. :-)

Nincsenek megjegyzések: